Marketing for Men 2013 – singurul eveniment din Romania dedicat intelegerii shopper-ului masculin

Marketing for Men 2013 este o conferinta din seria SMARK KnowHow adresata industriei marcomm ce isi propune sa dezbata in profunzime profilul si caracteristicile barbatului roman pentru prima data in tara noastra.

Conferinta include o componenta puternica de research, cu prezentari ale unor cercetari locale si regionale referitoare la publicul masculin ce nu au mai fost dezvaluite pana acum. Vom afla despre barbati si din rezultatele unor studii de piata realizate pentru acest target la nivel de regiune si tara.

Printre temele generale abordate la conferinta de catre specialistii in research, marketing si comunicare, se numara:

- Portretul consumatorului barbat din Romania de azi: atitudini, comportamente de consum, noua preocupare a barbatilor pentru dezvoltarea si ingrijirea imaginii personale;

- Felul in care se raporteaza barbatii la cumparaturi;

- Influenceri, ambasadori de brand si celebrity endorsement in comunicarea cu target-ul masculin;

- Influenta asupra deciziei de cumparare si gestionarea bugetului gospodariei;

- Abordari ale diferitelor target-uri masculine;

- Best practice: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de success.

Mai multe detalii despre subiectele abordate, program si vorbitori sunt disponibile pe site-ul conferintei.

Publicat in categoria Candidati (tag-uri , , ). Salveaza link-ul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>